lauantai 2. syyskuuta 2017

Leikkikenttäilyä ^.^



⭐ Moi! ⭐
Tänään olimme pikkusiskoni kanssa puistossa, ottamassa kuvia Pullipeista, tietenkin. Kuvat julkaisen luultavasti myöhemmissä postauksessa. Siinä valokuvien ohella sain nimittäin kokoon myös tuollaisen hienon kuvatarinan
 ^.^ ♪

Joudun jakamaan tarinan kahteen osaan, joista toinen tulee nyt ;33

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uuden vihollisen nousu
(Kuvatarina, osa 1)


Mei: *Huokaisee* "Ah, terve. Mitä haluat? Aa, haluat, että kerron, mitä tapahtui silloin puistossa. No, minäpä en kerro, koska se ei kuulu sinulle." 


Mei: "Okei, okei", *Huokaisee jälleen* "minä kerron. Mutta vain sillä ehdolla, ettet muistuttele minua siitä. Se oli kauhea kokemus."


Mei: "Retkemme alkoi puiston portilta. Kävelimme puistoon, ja huomasin, että puisto oli aivan valtava. Minua pelotti vähän, että joku eksysisi. Eniten minua kuitenkin jännitti Hina, hän on kuitenkin vain hoidossa meillä. Ja minä olen vastuussa hänestä."

~~~~~~


*Kävelyaskelia*


Mei: *katsoo Kanamia* "Kerroit kyllä, että tämä puisto on iso, mutta että ihan näin iso? Entä jos Hina eksyy?"


Kanami: *hymyilee* "Ei noin iso tyttö voi enää eksyä. Ja kaiken lisäksi Hina tarvitsee paljon tilaa juoksuleikeilleen."


Hina: "Niin!" *Ylpeästi* "Mä olen jo iso tyttö! En mä voi eksyä!" 


Hetken kuluttua...



Mei: *tutkailee sinistä estettä* "Hmm... Luulisin, että tuohon kuuluu kiivetä."


Mei: *Ajattelee* "Kanami ja Hina ovat hiekkalaatikolla. Ehkä he eivät huomaa, jos vähän kokeilen tuota."


Mei: *Kiipeää sinisen asian päälle* "Huh, tämähän onkin hutera!"


Mei: "Auts!" *Luiskahtaa alas* "Tämähän pyörii!"


Mei: "Apuaaa!" *Luisuu alas esteeltä*

~~~~~~~~~~~~


Mei: *nolona* "Niin, en oikein pysynyt sillä jutulla. Yritin varmaan kolmesti, mutta putosin koko ajan."


Mei: "Äh, älä naura. Et sinäkään olisi sillä pysynyt." *Katsoo muualle* "Olen kuitenkin sitä mieltä, etten enää ikinä mene mihinkään puistoon. Oli miten oli, halusit ilmeisesti kuulla tarinani, eikä se loppunut vielä. Jatkan kohta, jos olet kiltisti."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Että sellainen oli kuvatarinani eka osa ;3
Mielipiteitä? Toinen osa seuraavassa postauksessa ^.^
Toivottavasti tykkäsitte ja tykkäätte edelleen c;

Ensi postaukseen!
~Emppu ⭐

2 kommenttia:

  1. Mahtavia puistokuvia ja super kiva kuvatarina, onneksi se vielä jatkuu!! <33 Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jatkoa jatkoa jatkoaaaaa!!! :3333 Mutta nähdään seuraavassa postauksessa ja postaa näitä täydellisiä kuvia taas pian!! ;3

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno idea tämä kuvatarina! Olet taitava nukkejen käsittelijä, saat asennot näyttämään luonnollisilta!

    VastaaPoista

Kommentoi ihmeessä mitä pidit postauksesta! ♡